One month down, 9 and a half more to go - Reisverslag uit Digby, Canada van Marlous Kieboom - WaarBenJij.nu One month down, 9 and a half more to go - Reisverslag uit Digby, Canada van Marlous Kieboom - WaarBenJij.nu

One month down, 9 and a half more to go

Blijf op de hoogte en volg Marlous

18 Augustus 2014 | Canada, Digby

Time flies when you’re having fun! One month down! 9 and a half more to go.

Ja er is alweer een maand voorbij, een maand geleden nam ik afscheid op Schiphol, en begon het Canada avontuur. Veel gebeurd, veel mensen ontmoet en veel geleerd.

In mijn vorige blog zei ik dat ik 7 dagen achter mekaar moest werken, gelukkig had m’n manager er een verandering in gemaakt en was ik maandag en vrijdag vrij. Na t weekend gewoon gewerkt te hebben, hadden Sharon en ik maandag samen vrij. Dat betekende eigenlijk, vooral niks doen, de was en genieten van het lekkere weer. Dinsdag begon ik pas ’s avonds dus was het nog heerlijk even genieten en niks doen overdag en weer druk aan t werk ‘s avonds.

Na 2 dagen werken was het weer tijd voor een dagje vrij. Ik werd ’s avonds opgehaald en heb weer een dag doorgebracht in Woods Harbour. Dit keer gewoon even lekker niks gedaan en gewoon gerelaxt in het zonnetje.

Eenmaal terug gekomen vrijdagavond in Digby gauw naar bed want de volgende morgen betekende het gewoon weer werken! Inmiddels heb ik ook leuke dingetjes voor mn kamertje gekocht, waaronder een fruitmand, zodat ik toch nog beetje gezond eet, en een leuke vaas met steentjes om het op te leuken.

Gisteren heb ik ook eindelijk kunnen Facetimen met m’n lieve klasgenootje en een van mijn beste vriendinnen Anna die op het moment haar stage loopt in Barcelona. Dus terwijl zij lekker in een hempje en korte broek liep, loop ik in een trui, met een spijkerbroek want hier regent t al voor een aantal dagen..

ik wil iedereen er even op attenderen dat over 3 weken mijn verjaardag is en ik het ERUG leuk vind om kaartjes te ontvangen. Mijn adres is te vinden in mijn andere blog genaamd adres.
** subtiel he, you know me **

Nu ga ik me gauw klaar maken voor werk want het is weer zo ver! Tot snel!





  • 18 Augustus 2014 - 20:58

    Ilonka:

    Hahaha,
    je kaartje is al onderweg......het is wel niet een speciaal kaartje voor je verjaardag, maar dat moet je er dan maar bij denken.....

  • 18 Augustus 2014 - 23:03

    Frederike:

    Kinderen die vragen worden over geslagen, was het toch?

  • 20 Augustus 2014 - 18:10

    Hein Verlinden:

    Beste Manager,

    Je zus weet de spijker op de kop te slaan. Er is een vraagteken bij, Kinderen ?.
    Je moet niet klagen over regen. Hier hebben we de kaplaarzen aan en daar bij
    de winterjassen. Waarom zou het jou beter gaan.
    Doet je ook goed dat je ervaart hoe hard het werkende leven kan zijn.
    Gun je ook de fun.
    groetjes, Hein.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Digby

Marlous

Actief sinds 31 Maart 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 8618

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 01 Juni 2015

Canadian Adventure 2.0

Landen bezocht: